marți, 2 noiembrie 2010

La un meci de fotbal

Damien Beny: Buna, ziua

jucatoru: Buna ziua!
r: Cum a fost la meciul de miercuri seara bihor-uta?
jucatoru: Destul de greu, am facut tot ce s-a putut. Din pacate am pierdut in final contrariului cu arbitrul.
r: si multimea era imensa asa sa vazut la tv? batai scandaluri au fost?
jucatoru: Da, din fericire a fost multi telespectatori care ne-au tinut galerie in tot meciul nostru de fotbal.
jucatoru: Nu pot spune ca au fost scandaluri din privinta jandarmeriei care a supravecheat toata zona.
r: Dar sa stim si noi am auzit ca sa dat bere pe gratis e adevarat ? si multimea era umpic ametita?
jucaotoru Din pacate s-a dat bere gratuit, ceea ce se intampla odata la 12 ani in Romania. Speram ca data viitoare sa fim intampinati cu prajituri, mitiei, toate gratuite si nu bere.
r si ne puteti spune ce nr de bilet ati avut?
r: la intrarea in statdion jucatoru: Din pacate eu am fost jucator si nu a necesitat bilet.
r: da inteleg
r: multumesc ca miati acordat timp
jucatoru Nici o problema. Pe viitor sper sa fim mai okay.

jucatoru La revedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu